You are here: Hem -  Abercrombie Göteborg elevernas resultat produkter Denna uppsats hävdar

Abercrombie Göteborg elevernas resultat produkter Denna uppsats hävdar

Abercrombie Göteborg

Till stor del detta arbete är långt ifrån entydiga, istället, nya riktningar av forskning inom kombinato extremal teori började. Även frågor om generaliseringar är omedelbart noticeable.The insentive kom från problem i flera områden såsom algebra, geometri, sannolikhet, information och Komplexitetsteori. Liksom flera grundläggande kombinatoriska problem kan de spela en roll i andra områden. För scenarious av samspel Hänvisar också till [R. Ahlswede, Förskott på extrem problem i talteori och kombinatorik, European Congress of Mathematics, Barcelona 2000, Vol. Jag, 147-175, Carles Casacuberta, Rosa Maria Miró-Roig, Joan Verdera, Sebastiá Xambó-Descamps, redigera., Framsteg Abercrombie Outlet New York i matematik, Vol. 201, Abercrombie Göteborg Birkhäuser Verlag, Basel-Boston-Berlin, 2001]. Forskning om undervisning antar främst processen-produkt paradigm. Inom detta paradigm, forskare spekulerar ofta om kognitiva operationer som eleverna engagera sig i under instruktion som ett sätt att förklara hur lärarbeteenden (processer) korrelerar med eller orsaka elevernas resultat (produkter). Denna uppsats hävdar att den metod för processprodukt forskning (1) dåligt anpassade till generera teorier om undervisning effektivitet som använder elevernas kognition förklara processprodukt relationer och (2) ogiltig för provning av sådana förklaringar. Den kognitiva medier paradigm, som uttryckligen interposes studenternas kognition mellan undervisningsprocesser och studentprodukter, föreslås som ett botemedel till dessa problem. Metodik förenlig med den kognitiva medier paradigm beskrivs.
0 Kommentarer


Säg vad du tycker